الاثنين، 9 يناير 2012

ردا على المدعو الكلب نور سعد

ردا على المدعو الكلب نور سعد
رسالة من مصطفى رضا سليمة
 
انا قريت الكلام اللى انت كاتبة على بابا ، يا كلب يا ابن الكلب يا ابن الشرموته انت مش محترم و متربتش لانك ناقص تربية وانا بقى اللى هربيك يا ابن الكلب ، و اقسم بالله ما هسيبك لو عرفت انت مين ولو راجل عرفنى انت مين يا واطى يا ابن الكلب و دى رسالة منى انا يا كلب و الواطى و الحرامى و المخدر نور سعد ، و الناس اللى بتتكلم عليها دى كلها مدرسين و انا كنت بقعد معاهم وهما بيشتغلوا علشان خاطر الوفد ينجح يا كلب يابن الكلب يا نصاب النصب دة عندك انت يا حرامى و بابا اشرف منك ومن اللى خلفوك تربية واطية و الظاهر انك من بيئة وسخة يا خسيس يا بن الكلب الله يلعن ابوك وامك لعنة الكلاب يابن العيلة الواطية .
 
يالا انا لو لميت عيال اعمامى هنولع فيك و فى عيلتك فى ميدان الشون يا واطى يابن الواطية لان انت مهزء ابن وسخة .
 
مع تحيات سليمة الصغير

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق